Aktualne oferty pracy

Tutaj znajdziesz to czego szukasz - czyli aktualne oferty pracy od dealera Toyoty.
Zostań naszym pracownikiem, to Ciebie szukamy!

Poniżej przedstawiamy aktualne oferty pracy, kliknij w wybraną przez siebie, zostaniesz przeniesiony do odpowiedniej sekcji strony

  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

    Razem z nami zbuduj nowy dział Contact Center, w ramach którego będziesz odpowiadać za bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, prowadzenie kampanii telemarketingowych, badanie satysfakcji klientów oraz koordynację działań w wewnętrznym systemie obsługi klientów. Jeżeli charakteryzuje Cię pozytywne usposobienie i energia w działaniu, swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne, jesteś osobą empatyczną i otwartą na potrzeby klientów Z naszej strony zapewniamy formę zatrudnienia, która najbardziej będzie Ci odpowiadać, wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny, 3-miesięczny okres wdrożenia w obowiązki, samodzielność w działaniu, możliwość bycia częścią zgranego i doświadczonego zespołu, udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie

  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

    Razem z nami zbuduj nowy dział Contact Center, w ramach którego będziesz odpowiadać za bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, prowadzenie kampanii telemarketingowych, badanie satysfakcji klientów oraz koordynację działań w wewnętrznym systemie obsługi klientów. Jeżeli charakteryzuje Cię pozytywne usposobienie i energia w działaniu, swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne, jesteś osobą empatyczną i otwartą na potrzeby klientów Z naszej strony zapewniamy formę zatrudnienia, która najbardziej będzie Ci odpowiadać, wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny, 3-miesięczny okres wdrożenia w obowiązki, samodzielność w działaniu, możliwość bycia częścią zgranego i doświadczonego zespołu, udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie

  • Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta

    Razem z nami zbuduj nowy dział Contact Center, w ramach którego będziesz odpowiadać za bieżący telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, prowadzenie kampanii telemarketingowych, badanie satysfakcji klientów oraz koordynację działań w wewnętrznym systemie obsługi klientów. Jeżeli charakteryzuje Cię pozytywne usposobienie i energia w działaniu, swobodnie prowadzisz rozmowy telefoniczne, jesteś osobą empatyczną i otwartą na potrzeby klientów Z naszej strony zapewniamy formę zatrudnienia, która najbardziej będzie Ci odpowiadać, wynagrodzenie podstawowe i system prowizyjny, 3-miesięczny okres wdrożenia w obowiązki, samodzielność w działaniu, możliwość bycia częścią zgranego i doświadczonego zespołu, udział w innowacyjnym i ciekawym projekcie

Toyota Leszno

Aleje Marszałka Józefa Piłsudskiego 4
64-100 Leszno

 

Sprawdź dojazd do miejsca pracy
Przejdź do map Google

Toyota Kalisz

Stanczukowskiego 25-27
62-800 Kalisz

 

Sprawdź dojazd do miejsca pracy
Przejdź do map Google