Regulamin płatności on-line
Spółki TOYOCAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
z siedzibą w Lesznie

§ 1. Definicje
Znaczenie pojęć używanych w niniejszym Regulaminie:
  1. Regulamin – niniejszy regulamin dostępny w formie elektronicznej na stronie internetowej pod adresem: https://toyotamikolajczak.pl/regulamin-platnosci-online
  2. Sprzedawca – Spółka pod firmą TOYOCAR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Lesznie, Al. Józefa Piłsudskiego 4, 64-000 Leszno, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu IX Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000651061, NIP 6972328760, REGON 366017468.
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje na rzecz Sprzedawcy płatności z tytułu Transakcji,
  4. Transakcja – umowa sprzedaży lub umowa świadczenia usług zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest sprzedaż towarów lub/i świadczenie usług przez Sprzedawcę,
  5. AutoPay – Spółka pod firmą AutoPay Spółka Akcyjna z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000320590, NIP 5851351185, REGON 191781561,
  6. Płatność on-line – Płatność bezgotówkowa dokonywana za pośrednictwem sieci Internet przy użyciu takich urządzeń jak komputer, smartfon czy tablet.
 
§ 2. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin dotyczy płatności za towary i usługi, które Sprzedawca sprzedaje Klientowi w lokalu przedsiębiorstwa Sprzedawcy.
  2. Za towary i usługi, o których mowa w punkcie 1, Klient może zapłacić przy wykorzystaniu Płatności on-line na zasadach określonych w Regulaminie. Wybór przez Klienta Płatności on-line jest dobrowolny.
  3. Dokonanie zapłaty w sposób, o którym mowa w ust. 2 powyżej możliwe jest jedynie za usługi i towary w Dziale Serwisu Mechanicznego oraz w Dziale Części i Akcesoriów Sprzedawcy.
  4. Podmiotem obsługującym Płatności on-line jest AutoPay. Usługa AutoPay jest świadczona na rzecz Klienta na podstawie umowy zawartej pomiędzy AutoPay a Sprzedawcą. Klient nie ponosi dodatkowych opłat w związku z dokonaniem Płatności on-line.
  5. Warunkiem skorzystania z Płatności on-line jest posiadanie przez Klienta aktywnego adresu e-mail, na który jest wysyłany link płatniczy.
  6. Wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesowania przez AutoPay Płatności on-line za Transakcję są wyświetlane na bramce płatniczej po wyborze konkretnej metody płatności.
 
§ 3. Zasady płatności
  1. Klient, który wybiera Płatność on-line, składa Sprzedawcy oświadczenie o wyborze tej formy zapłaty i podaje Sprzedawcy swoje imię, nazwisko, nr telefonu oraz adresu e-mail, na który Sprzedawca przesyła wiadomość z wygenerowanym linkiem do Płatności on-line. Wiadomość z linkiem do Płatności on-line zostaje wysłana do Klienta z adresu: dms@msg.toyota-ce.com oraz no-reply@autopay.pl
  2. Link do Płatności on-line jest ważny przez 48 godzin od momentu jego wygenerowania.
  3. Klient po kliknięciu na link zawarty w wiadomości od Sprzedawcy zostaje przekierowany na stronę AutoPay, poprzez którą realizowana jest Płatność on-line. Na stronie Autopay zawarte są szczegóły Transakcji, w tym kwota do zapłaty oraz dostępne metody Płatności on-line.
  4. Dostępne są następujące metody Płatności on-line: BLIK, przelew internetowy, karty płatnicze online: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro oraz portfele elektroniczne: Apple Pay, Google Pay.
  5. Klient dokonuje wyboru dostępnej metody Płatności on-line, a następnie dokonuje Płatności on-line zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się w toku realizacji płatności.
  6. Po dokonaniu Płatności on-line Klientowi zostaje wyświetlone potwierdzenie Płatności on-line. Dodatkowo Klient otrzymuje potwierdzenie Płatności on-line z adresu e-mail no-reply@autopay.pl na adres e-mail podany przez niego przy wyborze metody płatności.
  7. Po poprawnym wykonaniu Płatności on-line za Transakcję Sprzedawca otrzymuje od Autopay automatyczną informację o dokonaniu zapłaty przez Klienta.
  8. Płatności on-line są identyfikowane na podstawie numeru Transakcji generowanego przez Sprzedawcę.
  9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków zapłaconych za Transakcję w sytuacji dokonania zapłaty kartą płatniczą Sprzedawca dokona zwrotu środków na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej.
 
§ 4. Postanowienia końcowe
  1. Klient uprawniony jest do złożenia reklamacji dotyczącej usługi Płatności on-line wykonywanej w związku z Transakcją. Reklamacje są przyjmowane przez Sprzedawcę pod adresem mailowym ksiegowosc@toyocar.pl. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail, numer faktury, a także opis i datę wystąpienia problemu. Reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni od dnia jej wpłynięcia.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w Regulaminie. Do Transakcji zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Transakcji.
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 02 grudnia 2024 roku.