UMÓW SIĘ NA SERWIS W TOYOTA LESZNO

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Witamy w autoryzowanym serwisie
Toyota Mikołajczak Leszno

Nasz serwis to miejsce, gdzie Twój samochód jest w najlepszych rękach. Dzięki wyszkolonemu zespołowi mechaników, nowoczesnemu wyposażeniu i oryginalnym częściom, gwarantujemy kompleksową opiekę nad Twoim samochodem, dbając o jego sprawność, bezpieczeństwo i wydajność na każdym etapie podróży.

Masz pytania?

Zostaw nam swoje dane, a nasz Doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na wszystkie Twoje pytania!

SEZONOWE USŁUGI SERWISOWE

LISTA USŁUG

Gwarancja Toyota Relax to święty spokój nawet przez 10 lat – teraz Toyoty po przeglądzie Relax w ASO dostają gwarancję Toyota Relax (zwykle na rok / 15 000 km). Kolejny przegląd Relax to nowa gwarancja. Dowiedz się więcej…

Dla Kierowcy liczy się czas, dlatego w Toyota Express Service przegląd auta trwa o połowę krócej. Co ważne, prace serwisowe wykonuje równolegle dwóch mechaników, z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu.

O każdej porze dnia oraz z dowolnego miejsca na świecie możesz teraz wygodnie zarezerwować przegląd okresowy swojej Toyoty online. Po prostu wejdź na stronę Toyoty lub skorzystaj z aplikacji MyT: wybierz dogodną dla siebie lokalizację oraz termin wizyty. Przy okazji dowiesz się, ile potrwa przegląd, a także poznasz jego orientacyjny koszt.

Chcesz czuwać nad przebiegiem serwisu swojego samochodu, siedząc wygodnie na kanapie w domu?

Teraz to możliwe. Dzięki aplikacji Toyota Video Service Advisor* masz pełną kontrolę nad swoim samochodem, gdziekolwiek jesteś, a Twój Doradca Serwisowy jest zawsze obok Ciebie.

Pełen spokój w podróży, eCare dba o Twój samochód.

Czy nie byłoby świetnie, gdybyśmy zawsze wiedzieli, co dzieje się z naszym autem? Dzięki funkcji eCare, jeśli cokolwiek wymagać będzie uwagi, w aplikacji MyT dostaniemy powiadomienie, co dzieje się z samochodem. Równolegle informacja trafi do Autoryzowanego Serwisu Toyoty, który będzie mógł podjąć stosowne działania, aby nam pomóc.

Najpopularniejsze usługi mechaniczne dla samochodów Toyota po gwarancji

W programie Serwis Dobrych Cen znajdują się wyselekcjonowane usługi serwisowe (zawierające cenę części oraz koszt jej wymiany), które są szczególnie istotne z punktu widzenia eksploatacji samochodów nieobjętych już 3-letnią gwarancją fabryczną. Dowiedz się więcej…

W myśl zasady ”Customer first”* Toyota priorytetowo traktuje bezpieczeństwo i komfort Klientów, monitorując działanie samochodów marki Toyota, niezależnie od ich wieku.

Jeśli któryś element nie odpowiada normom jakościowym Toyoty, wzywamy właścicieli wybranych pojazdów do autoryzowanego serwisu, który zadba o jego sprawdzenie a w razie konieczności, wymieni na nowy.

Sprawdź, czy Twoja Toyota podlega bezpłatnej akcji serwisowej. Wprowadź nr nadwozia (VIN) z dowodu rejestracyjnego lub z nadwozia pojazdu. Jeśli wynik sprawdzenia jest pozytywny, umów się z serwisem i skorzystaj z bezpłatnego usprawnienia auta. Dowiedz się więcej…

Jeździsz Toyotą z napędem hybrydowym? Gratulujemy świetnego wyboru! Dowiedz się więcej na temat tego, w jaki sposób dbamy o najwyższą sprawność Twojej nowoczesnej hybrydy. Dowiedz się więcej…